Zorgverzekeraar: Hoe geven we de afdeling Verkoop een flinke impuls?
Rol
- Hoofd Verkoop
Aanpak
- Rust brengen, dagelijkse leiding en coaching van de verkoopmedewerkers (27)
- Marketing- en Verkoopstrategie ontwikkelen en operationaliseren voor zowel de collectieve als de individuele markt
- Verkoop als afdeling en als vak body geven richting rest organisatie
- Cultuurverandering op gang brengen naar een meer open, resultaat- en actiegerichte, proactieve cultuur
- Ontwikkeling, organisatie en procesbegeleiding van diverse afdelingsbrede workshops
- Verkoopprocessen stroomlijnen, verbeteren klantenvolgsysteem en ontwikkelen managementinformatie
Resultaten
- Zelfbewuste afdeling en medewerkers. Gevoel van rust en veiligheid. Medewerkers praten weer met elkaar in plaats van over elkaar. Goede sfeer
- Positief imago van Verkoop bij de rest van de organisatie
- Omzetverhoging gerealiseerd op de collectieve markt van 25%
Duur: 17 maanden
Ook uw afdeling Verkoop stimuleren?
Neem dan contact op met Balansys!