VROM Huurcommissie: Hoe kunnen we onze leverbetrouwbaarheid substantieel verbeteren?
Rol
- Programma Manager Optimalisatie
Aanpak
- Met een projectteam van ±25 personen en een projectmatige aanpak upgraden van het maatwerk automatiseringssysteem dat gebruikt wordt voor de arbitrage van huurgeschillen (sturing van de logistiek en vastlegging van de inhoud van zaken).
- Ontwikkeling en bouw van een computersimulatiemodel om de juiste procesinrichting, sturingswijze en managementinformatie te vinden.
Resultaten
- Optimalisatie van de processturing om zowel de leverbetrouwbaarheid te verhogen als de medewerkers en leidinggevenden voor te bereiden op de voorgenomen ZBO-vorming
- De veranderingen zijn organisatiebreed (175 medewerkers) en betreffen: aanpassing ICT (bouw en testen software), processimulaties uitvoeren, aanpassing organisatie, managementinformatie ontwikkelen, veranderingsmanagement, opleidingen en interne communicatie
Duur: 13 maanden
Ook leverbetrouwbaarheid verbeteren?
Neem dan contact op met Balansys!